Yakima en Roslyn

20 september 2018 - Roslyn, Verenigde Staten

Vanmorgen na het ontbijt zijn we lekker op tijd op pad gegaan. Eerst naar de mall in Yakima. Voor Hermen 2 nieuwe spijkerbroeken en een mooie blouse gescoord. Voor mij niets gevonden. Van de week nog maar eens kijken of ik wat kan vinden. ;-)

In Yakima zijn we naar het museum geweest. Een museum over de regio en de stad. Na die tijd geluncht bij de diner bij het museum. Het had een jaren 60 interieur. Vergeten een foto van te maken...
De foto's van de brandweerauto speciaal gemaakt voor Tygo en Jasper. Zo zag de brandweer er hier vroeger uit. Er zat geen sirene op! Jammer hé?

Rond 15.00 uur aangekomen in Roslyn een klein plaatsje in de staat Washington. We overnachten in een hotel met 4 kamers. We zijn de enige gasten vandaag en morgennacht. Hebben het hele hotel/huis voor ons zelf. we moeten de eigenaar appen toen we hier aankwamen want er was niemand. De deur was wel open maar we zijn maar niet naar binnen gegaan. Toen de eigenaar er was kregen we een korte rondleiding/uitleg over het huis en daarna ging hij weer.
Wij hebben een korte wandeling door de hoofdstraat gemaakt en zijn wat gaan drinken en later lekker gegeten bij een van de restaurantjes. The Brick Saloon.

1. Frank Visser:
    20 september 2018
    Ziet er wel leuk uit en de huisen doet al best wat western-achtig aan , wel gaaf
  2. Ellen Berkien:
    20 september 2018
    Wat een bijzondere sleep over voor jullie, (ik zou ook niet naar binnen gegaan zijn).
    De huizen doen filmisch aan: geweldig, leuk om te zien.
  3. Rob Cusiel R:
    20 september 2018
    Ziet er prachtig uit veel plezier daaro
  4. Irene Bakker:
    22 september 2018