Slechte wifi

2 oktober 2018 - Badlands National Park, Verenigde Staten

Om te beginnen, we hebben erg slechte wifi, de laptop komt niet op internet, dus geen foto’s vandaag.

Vanmorgen na het uitchecken zijn we naar het presidentiële wassenbeelden museum geweest. Alle presidenten vanaf Wasington stonden daar. De een was goed gelukt en de ander echt niet mooi. Sommige beelden waren zo mooi gemaakt dat het leek of er een levend persoon stond. Onderweg weer Mule deer gespot! Dit keer keurig in de berm.

Daarna naar Rapid city gereden, naar de Starbucks geweest. Nog geluncht bij Denny’s waar Hermen nog een mok gekocht heeft. Eindelijk zijn Denny’s mok. 🤣😂

We wilden richting Wall, onze volgende stop.  Onderweg zag Hermen een bordje met reclame voor een luchtvaartmuseum. Daar eerst een stop gemaakt en veel oude leger vliegtuigen “air force” gezien. Met de man het museum nog over Berlijn gesproken.  Buiten nog weer wildlife gespot. Dit keer een schattig konijntje. Hahaha

Eind van de middag bij het hotel aangekomen. Volgens de vrouw van het hotel wordt het morgen mooi weer. Maar zij keek in een andere glazenbol, volgens de weerberichten is er morgen redelijk veel wind, we wachten het maar af.

Als de wifi morgen ook nog zo slecht is, kunnen we pas donderdag foto’s plaatsen. Allemaal duimen dus!

1. Ingrid Sessink:
    3 oktober 2018
    Jullie blog is de moeite waard om te wachten!!! Elke ochtend hier in Nederland lees ik onder het genot van een heerlijk kopje koffie even jullie avontuur :-)