Seattle 2

18 september 2018 - Yakima, Washington, Verenigde Staten

Vanmorgen op tijd opgestaan maar kalm aan gedaan. Om 11:00 uur zijn we met de “Ride the duck” gegaan. Een stadtour met een amfibievoertuig, dus ook het meer op geweest. Het was leuk om mee te maken maar niet zoals we hadden verwacht. Misschien was de groep te klein. De reisleider maalte een paar grappen maar hij praatte zo snel dat het voor ons bijna niet te volgen was.

Na de tour koffie gedronken en de auto opgehaald bij het hotel. We hadden nog een nacht in Seattle willen slapen maar het hotel was volgeboekt dus zijn we naar Yakima gereden. Morgenochtend hier naar een museum en daarna richting Roslyn. We willen niet via de snelweg, we rijden een alternatieve route.

Gisteren ben ik een van mijn armbandjes verloren. Dus bij het hotel en bij de foodhall gevraagd of ze de armband hadden gevonden. Maar helaas.

De komende dagen worden vast wat spannender en gaan we meer zien en beleven. We willen dan ook meer foto’s maken met het fototoestel.