Van Rushmore naar Badlands

5 oktober 2018 - Glenwood Springs, Colorado, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal,

Eindelijk hebben we weer wifi dus kunnen we het blog bijwerken.. De laatste dagen was het echt slecht. Gisteren hadden we een reisdag en waren laat op de kamer. We hadden toen geen puf meer om iets met het blog te doen.

De dag Rushmore gingen we op weg richting Badlands. Omdat dit niet zo'n grote afstand is, zijn we eerst nog naar het presidentiële wassenbeeldenmuseum gegaan. Daar hadden we al wel over verteld. De foto's staan er nu dus ook! Mogen jullie zelf oordelen. :-) Een er staan ook wat foto's van het luchtvaartmuseum tussen.

En natuurlijk een paar onderweg foto's! Je ziet de gekste dingen voorbijkomen op de weg. We zijn ondertussen door een paar staten gereden.

Woensdag zijn we naar het park Badlands geweest. Bij de ingang stond een bizon en die wilde ik wel fotograferen vanuit de auto. Wat zijn ze groot van zo dichtbij!
Badlands is een mooi natuurpark met veel verschillende landschappen Er stond een enorm harde wind, we werden bijna omver geblazen!

Gisteren en vandaag hebben we een reisdag gehad, we willen graag naar Arches en dat is of was een behoorlijke afstand. Glenwood Springs hebben we zomaar op de kaart geprikt, ongeveer halverwege de afstand die we nog moesten rijden. Het was een goede gok. Een gezellig stadje midden in de bergen. Heerlijk gegeten in een diner hier vlakbij en we hebben een mooi hotel.

Morgen nog een stukje en dan komen we aan in Moab. Helaas ook voor de komende dagen geen goede voorspellingen qua weer. We hopen dat het in ieder geval een beetje droog is als wij buiten lopen.

Vanaf maandagavond zijn we in Salt Lake City en dat is de laatste stop van deze vakantie. We blijven daar 4 nachten en zoeken daar een mooi luxe hotel! Een beetje vakantie tijdens de vakantie.

Fijne dag vandaag! Wij gaan lekker slapen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen Berkien:
    6 oktober 2018
    Wat leuk een kijkje op de heren! Mount Rushmore: prachtig en in 't echie natuurlijk nog indrukwekkender. Leuk weetje over de indiaan berg in ontwikkeling maar wat een tijdspad! Mooie dagen toegewenst :-)
  2. Frank Visser:
    6 oktober 2018
    Wat een gaaf landschap zeg, heel veel plezier de laatste dagen
  3. Sonja:
    6 oktober 2018
    Geweldige foto's van die rotsformaties en vergezichten.
    Have fun.