Arches

7 oktober 2018 - Arches National Park, Utah, Verenigde Staten

Gisteren kalm aan richting Moab gereden. De Garmin gaf een route met en zonder tolwegen aan. Gekozen voor de route zonder tolweg. We kwamen daardoor weer door leuke dorpjes en er was weer veel te zien onderweg.

Rond lunchtijd kwamen we aan in Moab en we wilden gaan lunchen bij het restaurant naast het hotel. We moesten  wat lang wachten voor we aan de beurt zouden zijn voor een tafeltje. Er liepen al mensen weg en de medewerkers liepen zenuwachtig heen en weer. Een van de bediening kwam eraan en deelde mee dat de kok weg was gegaan en dat we dus niet konden eten.Een andere kok was onderweg en dat zou nog wel even duren. We hebben toen maar iets anders gezocht..

Vanmorgen toen we wilden opstaan regende het behoorlijk en dat zou in de ochtend zo blijven. Daarom kalm aan gedaan en rustig ontbeten in een bakkerij. Lekker gegeten en daarna op weg naar de Arches.

De rest van de dag daar rondgereden/gelopen en veel bekeken. Het bleef regenen vandaag, maar het was een mooi park! Weer veel moois gezien!

Voor jullie allemaal een fijne dag! Wij gaan weer lekker slapen en morgen op tijd op.. We rijden dan naar Salt Lake City.

Morgen is het Columbusdag (2e maandag van oktober), de Amerikanen vieren dan dat Columbus Amerika heeft ontdekt. Benieuwd of we daar nog iets van merken. Het is voor veel mensen een vrije dag, als je niet in de hulpverlening, horeca etc. werkt.