Cody

29 september 2018 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag was het een erg koude dag, zwaar bewolkt, zo rond de 6 graden. Dus warm aankleden en op pad.
We zijn naar het openluchtmuseum geweest. Hier staan allemaal gebouwen en huizen uit de tijd van Buffalo Bill (eind 1800 ongeveer). Erg leuk om te zien. In een van de gebouwen stonden alllemaal koetsen uit die tijd en daar lag een "wild dier" haha. Na een paar keer hey kitty kitty kwam hij op ons af en konden we haar aaien. De rest van de tijd dat we daar rond hebben gelopen is ze ons gevolgd. Het bleek later een katje dat was komen aanlopen en nu daar mocht blijven. Heel spannend verhaal maar dat was het spannendste gedeelte van de dag. :-) Het was heerlijk  relaxt en veel gezien.

Verderop aan de straat hadden we nog een museum gezien over het wilde westen en indianen. Daar de rest van de middag rondgelopen. En nog een vogelshow gezien met kleine en grote roofvogels. Het waren weer vogels die door aanrijdingen etc. gewond waren geweest en nu niet meer in het wild kunnen leven. In het winkeltje van het museum nog een souvenirtje gekocht voor bij de verzameling.

Aansluitend wat gaan eten en nu op de motelkamer. Even tv kijken en voorbereiden op de reis van morgen.

1. Ingrid Sessink:
    30 september 2018
    Dat is echt het wilde westen! Wat je normaal in films ziet!!
  2. Frank Visser:
    30 september 2018
    Dat ziet er wel gaaf uit zeg, terug in de tijd